Cita-Cita

in #life4 years ago

Sebagai manusia mempunyai cita cita ataupun keinginan itu wajar, tak pandang siapapun orangnya. Ada pepatah orang tua, "nak, kamu harus punya cita cita dan harapan di masa depan walaupun itu setinggi langit."

22119188_1718372401537368_794712404_n (2).png

Cuma mungkin kita harus mawas diri juga, kalau sudah seumuran kita harapan dan cita cita lihat situasi dan kondisi juga pake logika. Mungkin enggak ??? Kalau saya logika di pake ya gak ada salahnya juga sih, berharap itu sah sah aaj kok.

Di dunia ini tak ada yang tak mungkin segala sesuatu bisa saja terjadi di luar logika, namanya rejeki atau mujizat dari Allah. mungkin owner/CEO steemit ngedadak ngasih saya reward seharga Jeep Sahara ini.
Apapun mungkin kan temen temen, bener nggak? Day dream!

Sort:  

Lol ...

hehe

you are my friend my friend , isn'it my (poor) friend
???

Lol... I'll take your old station wagon then!!

Good post! I'm going to follow you to see more post like this and for support us!

Thank you ..

Congratulations @cengans! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.38
TRX 0.06
JST 0.041
BTC 34318.54
ETH 2157.68
USDT 1.00
SBD 6.20